Magazine voor 50-jarig jubileum ZOA

Jaar
2023

Voor wie: Deelstra en De Jong fondsenwerving en communicatie Dit bureau wil van betekenis zijn in levens van mensen. Het is die levenshouding die hun team bindt. Van het bedenken van social media campagnes tot het uitrollen van fondsenwervende mailingen, van de ontwikkeling van magazines tot het neerzetten van een merkstrategie. Het bureau doet er alles aan om jouw missie te laten slagen.

Opdracht: In opdracht van dit bureau heb ik meerdere magazines vormgegeven voor ZOA. ZOA werkt wereldwijd in 15 landen met een team van zo’n duizend medewerkers. In crisisgebieden helpt deze organisatie mensen die lijden onder oorlogen of natuurgeweld bij het weer opbouwen van een bestaan. Op die manier willen zij hen in staat stellen in vrede een waardig leven te leiden.

Dit jaar bestond ZOA 50 jaar. Voor dit jubileum mocht ik het magazine opmaken met een wat “vrolijker sausje” dan het algemene magazine. Hoe het magazine er gewoonlijk uitziet zie je hier. Het was weer eens iets anders, dus erg leuk om te doen!

Menu